לראשונה במועצה המקומית פרדס חנה כרכור מוקמת מחלקת שירות לתושב!
המועצה המקומית פרדס חנה-כרכור עושה צעד משמעותי נוסף למען תושביה ולשיפור השירותים המוניציפליים. לראשונה מוקמת מחלקת שירות לתושב. את המחלקה תנהל מיטל ריבקין שנבחרה לתפקיד ובעלת ניסיון בניהול פרויקטים וקידום יוזמות שירות.
בימים אלו מוקמת מחלקת שירות לתושב במועצה. המחלקה החדשה תפעל לחיזוק הקשר עם התושבים ותספק שירותים ומענים רחבים, תוך דגש על שירות נגיש ושיתופי שבו התושבים במרכז.
לניהול המחלקה נבחרה מיטל ריבקין, שעובדת במועצה כשלוש שנים ובעלת ניסיון בניהול פרויקטים וקידום יוזמות שירות. מיטל בעלת תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית, ובוגרת תוכנית המצטיינים "צוערים לשלטון מקומי" של משרד הפנים.
עם כניסתה לתפקיד ציינה מיטל כי היא רואה בכך שליחות גדולה: "אני רואה בכל תושב ותושבת לקוחות שלנו, ואפעל יחד עם כלל מחלקות המועצה כדי להבטיח שירות מקצועי, אנושי ונגיש – כזה שמכבד את הזמן, הצרכים והקול של כל אחת ואחד מכם".
ראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, יוני חכימי בירך את מיטל עם כניסתה לתפקיד וציין כי היא מביאה עמה מקצועיות, מחויבות וראייה שירותית רחבה שתסייע רבות בשיפור השירות לתושבים.
עוד ציין ראש המועצה כי : "הקמת מחלקת שירות לתושב היא ביטוי למחויבות שלנו להקשבה, יעילות ושקיפות. אנו מאמינים שתושב שמקבל שירות טוב יותר, הוא תושב מרוצה ושותף פעיל בחיי הקהילה. המחלקה תהווה גשר ישיר ופתוח בין התושבים לבין הרשות. המהלך הוא חלק מתוכנית רחבה לשיפור השירותים המוניציפליים, הכוללת גם הרחבת שירותים דיגיטליים, חיזוק השקיפות הציבורית והנגשת מידע באופן ידידותי ונגיש לכלל תושבי היישוב", ציין חכימי בדבריו.