רשת SCOOP יוצאת בקמפיין לבן ומדויק בכיכובה של רוסלנה רודינה
רשת SCOOP יוצאת בקמפיין רחב לרגל השקת קולקציית נעלים לבנה לקיץ 2025 – הקמפיין בכיכובה של רוסלנה יוצא בהשקעה של 500 אלף ₪
רשת SCOOP, משיקה בימים אלה קולקציה חדשה הכוללת 40 דגמים של נעלים ותיקים בצבע לבן, מתאפיינים בקשת רחבה של גוונים לבנים מסניקרס שטוחות בצבע לבן טהור עד תיקי ערב בגווני הניוד.
לרגל השקת הקולקציה החדשה, ולקראת חג השבועות, יושק קמפיין רחב בכיכובה של השחקנית והדוגמנית רוסלנה רודינה, אשר יחשוף את הדגמים החדשים אותם בחרה רוסלנה לקיץ 2025, בניהם: נעלי עקב סטילטו קלאסי, כפכף או סנדל על עקב, נעלי בובה, סניקרס, תיקי צד ותיקי ערב, ועד הטרנד הבולט של הקיץ: נעלי בלרינה מעוטרות תחרה או עם רשת.
הקמפיין יעלה השבוע בהשקעה הנאמדת בכ – 500 אלף ₪ בדיגיטל, בשלטים ברחבי הארץ, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה, והוא ידגיש את המגוון הרחב לפרטי אופנה לצעירות ולנשים ואת המחירים הנגישים והנוחים לכל כיס, לדוגמא: סניקרס החל מ 79.90 ₪, נעלי בובה החל מ 39.9 ₪, נעלי עקב החל מ 99.90 ₪, כפכף שטוח החל מ 39.90 ₪, כפכפי עקב החל מ 129.9 ₪, נעלי ערב החל מ 99.90 ₪, תיקים החל מ 59.90 שח ועוד.
לדברי רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP: "הקמפיין שיעלה השבוע הוא יריית הפתיחה לפעילויות שיווקיות, קמפיינים ואירועים שנערוך לקיץ 2025 בשיתוף פרזנטורית המותג רוסלנה, שמגלמת שיק ונשיות, בדיוק כמו הקולקציה החדשה שלנו".
רשת SCOOP נמצאת בבעלות אנשי העסקים רוני ופרדי אינסאנז. הרשת מונה כ 65 סניפים ברחבי הארץ, הממוקמים בקניונים ובמרכזים מבחריים מובילים.