קיץ 2026 בגבעת אולגה: בני הנוער יוצאים לחוויות, אטרקציות ופעילויות בלתי נשכחות
מתנ"ס גבעת אולגה בשיתוף פעולה עם מחלקת הנוער העירונית משיק את תוכנית הקיץ לבני ובנות הנוער עם מגוון יציאות, פעילויות חברתיות, טורנירים, ימי שיא ואטרקציות מובילות ברחבי הארץ
מתנ"ס גבעת אולגה נערך לקיץ 2026 עם תוכנית פעילות עשירה ומגוונת המיועדת לבני ובנות הנוער מסיימי כיתות ז' ועד י"ב. במסגרת התוכנית צפויים בני הנוער ליהנות ממגוון רחב של פעילויות חברתיות, חינוכיות וחווייתיות, לצד יציאות לאטרקציות מובילות ברחבי הארץ.
במהלך חודשי הקיץ יתקיימו בכל יום רביעי יציאות מאורגנות למוקדי בילוי ופנאי מבוקשים, ביניהם פארק שפיים, הלונה פארק, אקווה כיף, בתי קולנוע ואטרקציות נוספות, במטרה להעניק לבני הנוער חוויית קיץ מהנה, מגבשת ובלתי נשכחת.
הפעילות מתקיימת בשיתוף פעולה עם מחלקת הנוער העירונית של עיריית חדרה, כחלק מהמחויבות המשותפת להעניק לבני ובנות הנוער בעיר מסגרות איכותיות, בטוחות ומעשירות במהלך חופשת הקיץ. שיתוף הפעולה מאפשר להרחיב את מגוון הפעילויות והאטרקציות ולהעניק מענה רחב ומשמעותי לבני הנוער בגבעת אולגה ובחדרה כולה.
בנוסף ליציאות השבועיות, יפעל לאורך כל הקיץ מועדון אזורים בגבעת אולגה, שם יתקיימו פעילויות יומיות מגוונות הכוללות משחקים, טורנירים, תחרויות, פעילויות שיא, מפגשים חברתיים והפתעות נוספות, תוך יצירת מרחב בטוח, איכותי ומזמין עבור בני הנוער בשעות הפנאי.
במתנ"ס מציינים כי תוכנית הקיץ נבנתה מתוך רצון להעניק לבני הנוער מסגרת חיובית, ערכית ומהנה במהלך חופשת הקיץ, לחזק את תחושת השייכות לקהילה ולעודד מפגשים חברתיים וחוויות משותפות.
הנהלת המתנ"ס: "אנו רואים בבני הנוער את העתיד של הקהילה שלנו ומשקיעים רבות ביצירת תוכן איכותי, מגוון ונגיש עבורם. תוכנית הקיץ נבנתה מתוך מחשבה על הצרכים והרצונות של בני הנוער, ואנו מזמינים את כולם לקחת חלק בפעילויות, ליהנות, להכיר חברים חדשים וליצור זיכרונות שילוו אותם עוד שנים רבות."
יו"ר הנהלת המתנ"ס וחבר מועצת העיר צ'יקו וקנין הוסיף: "גבעת אולגה מתברכת בנוער איכותי, ערכי ומעורב, ואנו מחויבים להמשיך להשקיע בו לאורך כל השנה ובמיוחד בתקופת הקיץ. אני מזמין את בני ובנות הנוער להצטרף לפעילויות הרבות שהוכנו עבורם וליהנות מקיץ בטוח, משמעותי ומלא בחוויות. תודה לצוות המתנ"ס ולעובדי מחלקת הנוער על ההשקעה, המסירות והעשייה למען הדור הצעיר של השכונה."
ההרשמה לפעילויות בעיצומה, ובמתנ"ס קוראים לבני ובנות הנוער להבטיח את מקומם ולהצטרף לקיץ גדוש בחברים, חוויות, צחוקים ורגעים בלתי נשכחים. קיץ 2026 בגבעת אולגה כבר כאן – ואתם מוזמנים להיות חלק ממנו.






