מצוינות מוזיקלית: תעודת הוקרה הוענקה לעמית יפרח מאשקלון על הישגים בינלאומיים
תושבת העיר זכתה בפרסים יוקרתיים בתחרויות בינלאומיות והוזמנה להופיע בקרנגי הול בניו יורק, מהבמות החשובות בעולם המוזיקה הקלאסית
השבוע (ראשון, 21.6.26) העניק ראש העיר תומר גלאם תעודת הוקרה מיוחדת לעמית יפרח, תושבת העיר, כהוקרה על הישגיה המרשימים בעולם המוזיקה ועל תרומתה לקידום המצוינות האמנותית בארץ ובעולם. בהענקת התעודה נכחו גם מ"מ ראש העיר סופה ביילין, מ"מ ראש העיר מיריי אלטיט וסגן ראש העיר שי עמירה, שבירכו את עמית ומשפחתה על הישגיה המרשימים ויוצאי הדופן בתחום המוזיקה.
עמית זכתה לאחרונה בפרס הראשון בתחרות Golden Classical Music Awards, ובעקבות הזכייה הוזמנה להופיע באולם Weill Recital Hall שבקרנגי הול בניו יורק – אחד מאולמות המוזיקה היוקרתיים והמוכרים בעולם. בנוסף, רשמה הישג מרשים נוסף כאשר זכתה בזכייה כפולה בתחרות Brahms International Music Competition עם פרס זהב בקטגוריית ההלחנה ופרס כסף בקטגוריית הביצוע בכינור.
הישגים אלו מצטרפים לקריירה מוזיקלית עשירה ומגוונת. עמית, בוגרת בית הספר לאמנויות באשקלון, הופיעה לאורך השנים על במות מרכזיות בארץ ובעולם, השתתפה בכיתות אמן עם כנרים מובילים וניגנה בטקסים ממלכתיים ובינלאומיים, בהם טקס מצטייני הנשיא, טקס יום השואה הבינלאומי באו"ם בז'נבה, טקס מצטייני ראש העיר ומשלחת רשמית לפולין לצד הרמטכ"ל ושרים.
לצד פעילותה האמנותית הענפה, עמית משלבת גם עשייה אקדמית יוצאת דופן. כיום היא דוקטורנטית במחלקה למוזיקה באוניברסיטת בר־אילן ובוגרת מסלול טכנולוגיות מוזיקליות, כאשר בגיל 28 בלבד היא מחזיקה בחמישה תארים אקדמיים.
העיר אשקלון גאה בעמית יפרח ובהישגיה המרשימים, המהווים מקור השראה לבני ובנות נוער רבים בעיר. בזכות כישרון, התמדה ועבודה קשה, היא ממשיכה להביא כבוד רב לעיר בזירה הבינלאומית, ואנו בטוחים כי עוד צפויות לה הצלחות רבות ופסגות חדשות בדרך.







