תחנת הרכבת חדרה מזרח נפתחת
חיבור ישיר לרשת הארצית, אולם נוסעים גדול וכ-800 מקומות חניה: רגע לפני פתיחת הדלתות של התחנה החדשה חדרה מזרח, התקיים היום מעמד קביעת המזוזה
לקראת פתיחתה של תחנת הרכבת חדרה מזרח החדשה היום – יום ראשון, במסגרת פרויקט המסילה המזרחית, התקיים בתחנה מעמד קביעת מזוזה בהשתתפות ראש העיר ניר בן חיים, סגן ראש העיר שלמה בוזגלו, סמנכ"ל חטיבת נוסעים של רכבת ישראל יעקב מרציאנו, מנהל תחנת חדרה מזרח אילן סאיג, מנהל אשכול המסילה המזרחית בני בן זיקרי, וסגנית ראש העיר לשעבר חדווה יחזקאלי.
תחנת חדרה מזרח, התחנה הצפונית בפרויקט המסילה המזרחית, צפויה לחזק משמעותית את החיבור התחבורתי של חדרה ותושבי האזור לרשת הרכבות הארצית.
התחנה כוללת אולם נוסעים חדש, מודרני ומקורה, ארבעה רציפים, מעבר תת-קרקעי וכ-800 מקומות חניה, בהם חניות מונגשות. במסגרת הפרויקט בוצעו גם עבודות פיתוח נרחבות במתחם, לצד שדרוג ושימור מבני התחנה ההיסטוריים.
ראש העיר ניר בן חיים: "פתיחת תחנת חדרה מזרח היא רגע משמעותי עבור העיר חדרה ועבור תושבי האזור. התחנה החדשה תחזק את החיבור של חדרה לרשת הרכבות הארצית, תשפר את הנגישות אל העיר וממנה, ותהווה מנוע צמיחה משמעותי לעיר ולכל האזור."
זהו פרויקט שמחבר בין המורשת ההיסטורית של התחנה הוותיקה לבין תשתית תחבורתית מתקדמת שתשרת את תושבי חדרה לשנים רבות. אני מודה למשרד התחבורה, לרכבת ישראל ולכל השותפים שהובילו את הפרויקט החשוב הזה עד לרגע הפתיחה." סיכם ראש העיר בן חיים









