אחרי שכבשה את תל-אביב ומילאנו נטע ברזני כובשת את ניו יורק
אייקון האופנה וכוכבת הרשת הישראלית נטע ברזני נבחרה ע"י המותג הבינלאומי NINE WEST כשגרירה בישראל משיקה מיני קולקציה שכולה ג'ינס – במהדורה מוגבלת למותג הנעלים הבינלאומי ניין ווסט
אחרי שכבשה את תל-אביב ומליאנו, אייקון האופנה וכוכבת הרשת הישראלית נטע ברזני, חוברת למותג ההנעלה הבינלאומי Nine West (ניין ווסט) ומשיקה בימים אלה קולקציה ייחודית, כולה בג’ינס – החומר הנצחי שתמיד נשאר רלוונטי.
נטע נבחרה ע"י קברניטי המותג הבינלאומי NINE WEST כשגרירת המותג בישראל במסגרת זו תשיק מיני קולקציה במהדורה מוגבלת.
כל פריט בקולקציה החדשה עוצב בקפידה כדי לשלב בין נוחות, אלגנטיות וסטייל אורבני, ומביא לידי ביטוי את החותם הייחודי של נטע – שילוב של קלאסיות עם נועזות, יומיומית. הקולקציה החדשה מתכתבת עם הטרנדים העולמיים ומציעה את הדרך המושלמת לשדרג כל לוק, מהבוקר ועד הערב.
לרגל ההשקה יצא המותג ניין ווסט בקמפיין רחב בהשקעה הנאמדת בכ – 300,000 ש"ח, במסגרת זו יציג הקמפיין את הדגמים השונים של סנדלי ונעלי הדנים בערוצי הדיגיטל והסושיאל של המותג ושל נטע.
נטע שהצטלמה לקמפיין הנעלים שעיצבה רק עשרה חודשים לאחר לידת בנה, הציגה על הסט גלאם ומלא סטייל.
על הקולקציה החדשה שעיצבה נטע ברזני למותג ניין ווסט מסרה: "אני מתרגשת מאוד מהבחירה בי להיות השגרירה הראשונה של המותג ניין ווסט בישראל, זוהי הפעם הראשונה שאני מעצבת ליין נעלים ואני גאה בכך ומתרגשת לקראת השקת הקולקציה שעבדנו עליה המון זמן. מקווה שכולן ייהנו ממנה, כמוני."