מחייכים לקיץ: תלמידי כיתות א' קיבלו משקפי שמש במתנה
אירוע מרגש ומשמח התקיים היום בבית הספר "מדעים ויהדות", במסגרתו חולקו משקפי שמש לתלמידי כיתות א', לקראת חופשת הקיץ. המשקפיים הוענקו ע"י הרב נורדמן וראש העיר ניר בן חיים, באדיבות 'אופטיקל סנטר', כחלק משיתוף פעולה למען בריאותם ורווחתם של ילדי העיר.
את חלוקת המשקפיים הובילו יו"ר ומנכ"ל רשת מדעים ויהדות, הרב בן ציון נורדמן, יחד עם ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים, אשר בירכו את התלמידים ואיחלו להם חופשת קיץ מהנה, בטוחה ובריאה.
בן חיים אף אמר לתלמידים שהמשקפיים נועדו כדי להגן עליהם מקרני השמש ואיחל קיץ מהנה ובטוח. התלמידים הנרגשים קיבלו את המתנה בשמחה רבה, נהנו מהמחווה המיוחדת והצטלמו עם המשקפיים החדשים באווירה חגיגית וצבעונית.
יעקב גז, מנהל סניף 'אופטיקל סנטר': "מכיוון שהעניים של הילדים שלנו רגישות יותר לקרני uv רשת אופטיקל סנטר שיש לה יותר מ800 סניפים בעולם בשיתוף עם הבית ספר שמחה להעניק לילדכם זוג משקפיי שמש
יו"ר ומנכ"ל הרשת, הרב בן ציון נורדמן, ציין: "ילדי כיתות א' מסיימים שנה ראשונה ומשמעותית במערכת החינוך, וזו זכות עבורנו להעניק להם רגע קטן של שמחה. אנו פועלים לאורך כל השנה למען התלמידים, מתוך אמונה שחינוך איכותי משלב גם ערכים, גם למידה וגם דאגה אישית לכל ילד וילדה.
תודה רבה לידידי היקר ראש העיר ניר בן חיים שהגיע ולקח חלק בחלוקת המשקפיים לשמחתם של התלמידים. תודה לחברת 'אופטיקל סנטר' ולכל השותפים לעשייה על תרומתם להצלחת האירוע ולשמחת הילדים. יישר כח מחמם את הלב"! סיכם הרב נורדמן









