יוצאת האח הגדול- שני אדרי קוטפת קמפיין ראשון!
שני אדרי, מהכוכבות הבולטות מהעונה האחרונה של “האח הגדול”, ממשיכה לרכב על גל ההצלחה, וקוטפת לראשונה קמפיין מאז יציאתה מהבית. אדרי נבחרה לשמש כפרזנטורית של רשת ההנעלה SCOOP לעונת החורף הקרובה, בעסקה המוערכת בכ־150 אלף שקלים.
במסגרת הקמפיין תוביל שני אדרי את קולקציית הנעליים, התיקים ואביזרי האופנה החדשים לחורף 2026 של הרשת, שצפוי לעלות לאוויר בשבועות הקרובים בכל הפלטפורמות הדיגיטליות, בטלוויזיה, שלטי חוצות ובנקודות המכירה של סקופ ברחבי הארץ.
שני אדרי מסרה על הבחירה בה כפרזנטורית: "אני נרגשת מאוד להצטרף למשפחת SCOOP. מאז שיצאתי מהבית קיבלתי הרבה הצעות, אבל החיבור כאן הרגיש טבעי – אני אוהבת אופנה נגישה, צעירה ומלאת אנרגיה, בדיוק כמו המותג.”
רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP מסר: “שני מביאה איתה סטייל, רעננות, אותנטיות ונוכחות חזקה שמדברות ישירות לקהל שלנו. אנחנו שמחים לצרף אותה למשפחה ומאמינים שהיא תוביל עונה נוצצת במיוחד.”
אדרי, (34) במקור מדימונה, גרושה +2, מנהלת חנות בגדים, גדלה בבית חרדי והתחתנה בגיל 18. לאחר שהביאה לעולם את ילדיה – שיראל ועיליי, החלה בתהליך של חזרה בשאלה ויצאה לעולם החילוני. היא מגדירה את עצמה בתור אישה חזקה ועצמאית שאי אפשר לקנות בכסף ואומרת שלא תתפסו אותה בוכה, כי "בכי זה לנשים חלשות". היא כיכבה בעונה האחרונה של האח הגדול, בערוץ 13, ושם הפכה במהרה לאחת הדמויות המזוהות ביותר עם התוכנית.
מותג SCOOP ידוע בגיוס פרzנטוריות מובילות, אדרי מחליפה את רוסלנה רודינה. כמו כן בעבר שמשו כפרזנטוריות המותג גם: דניאל גרינברג, הזמרת אודיה, דר זוזובסקי, אלה איילון ועוד עוד.
רשת SCOOP נמצאת בבעלות אנשי העסקים רוני ופרידי אנסיאנז, הרשת מונה 70 סניפים ברחבי הארץ, ומציעה מגוון רחב של נעליים, תיקים ואקססוריז לנשים וילדים – במחירים נגישים ובקו אופנתי עדכני.
