טל מוסרי מככב בקמפיין משותף של מותג החטיפים 'poof' ורשת הצעצועים "עידן 2000"
כוכב הילדים טל מוסרי מככב בקמפיין חנוכה של מותג החטיפים "poof" ורשת הצעצועים "עידן 2000" לרגל השקת מארז אספנות לילדים! הקמפיין עלה בהשקעה של 650 אלף ₪
הקמפיין עלה השבוע, לרגל חג החנוכה, בהשקעה הנאמדת ב 650 אלף ₪, לרגל השקת המארז לילדים שנערך בשיתוף פעולה יוצא דופן של מותג החטיפים "פוף" עם רשת "עידן 2000", במסגרתו יושק בכל חנויות עידן 2000 מארז אספנים לילדים בכמות מוגבלת.
הקמפיין בכיכובו של טל מוסרי חושף את מארז האספנות המכיל מגוון רחב של הפתעות לילדים: בובת פרווה של joy – הקנגורו שמייצג את הרשת עם בובת פוף בכיסו, חטיפי פוף בצורות וטעמים שונים, סוכריות לוקיטוס, מדבקות ושלט לחדר – כל זה במחיר מיוחד של 49.90 ₪ במקום 69.9 ₪, ברכישה באמצעות אפליקציית עידן 2000.
הקמפיין עלה באמצעות משרד הפרסום "ציבלין" בכל הפלטפורמות הדיגיטליות של המותג פוף ורשת עידן 2000, כולל קמפיין דיגיטל רחב, פרסום בנקודות המכירה ופרסום בטלוויזיה.
קרין שהין, מנהלת יחידה עסקית מנה בשסטוביץ מוסרת "פוף הוא אחד ממותגי החטיפים האהובים בישראל, וחשוב לנו כל הזמן לייצר ערך מוסף וחדשני עבור קהל הילדים שצורך אותו. החיבור לרשת הצעצועים המובילה עידן 2000 היה טבעי ומתבקש".
לדברי נועה בן אבו מנכ״לית רשת עידן 2000: ״בובת הקנגורו של joy מזוהה עם הרשת וכחלק מהביקוש של לקוחותינו לבובה, שנמכרה בזמנו בחנויות, החלטנו על מהלך נוסטלגי בדמות מארז מיוחד לילדים עם הבובה האהובה וחטיפי poof שהילדים אוהבים״.
