דני אבדיה, יוביל את הקמפיין החדש של המותג L’Oréal Men Expert בישראל
כוכב ה-NBA הישראלי וכוכב נבחרת ישראל בכדורסל דני אבדיה, נבחר להוביל את הקמפיין החדש של המותג L’Oréal Men Expert בישראל
כוכב ה -NBA ונבחרת ישראל בכדורסל, אייקון התרבות דני אבדיה, נבחר להוביל בישראל את הקמפיין החדש של מותג טיפוח הפנים לגבר מס' 1 בעולם, L’Oréal Men Expert (לוריאל מן אקספרט).
במסגרת הקמפיין החדש, והראשון בכיכובו, דני אבדיה יקדם את סדרת הדגל של המותג, HYDRA ENERGETIC (הידרה אנרג'טיק), הכוללת מוצרי לחות וניקוי לגבר, המיועדים לטיפול בעייפות עור הפנים ושמירה על מראה רענן, חיוני ואנרגטי. כמו דני!
הבחירה בדני אבדיה מסמלת את המחוייבות של המותג להעצים גברים, לעורר את המודעות שלהם לטיפוח אישי ולהביא פרשנות עדכנית לגבריות המודרנית. החבירה לאבדיה מסמלת את השאיפה לחבר את עולם הטיפוח הגברי לערכים של מצוינות, כריזמה טבעית וביטחון עצמי – אותם מגלם אבדיה באופן אותנטי ומעורר השראה.
הקמפיין יעלה בתחילת חודש ספטמבר, כחלק ממהלך רחב לקידום המותג וחינוך שוק הטיפוח הגברי והוא כולל מגוון פלטפורמות: פרסום בדיגיטל, שילוט חוצות ברחבי הארץ, קמפיין סושיאל
ופרסום בנקודות המכירה, כשהמסר המרכזי הוא שמירה על שגרת טיפוח פשוטה ואפקטיבית, גם עבור גברים עסוקים ובעלי לו"ז עמוס.
הגברים הישראלים, מהווים 50% מהאוכלוסייה ו-25% משוק הטיפוח. ממחקר שערכה לוריאל ישראל בקרב גברים בישראל על ידי מכון המחקר IPSOS עולה כי – 1 מתוך 3 גברים בישראל (34%) משתמשים במוצרי טיפוח (לעומת 82% מהנשים). מכלל שוק מוצרי הטיפוח, טיפוח הפנים מהווה נתח של 70%, אחת מהקטגוריות הנפוצות ביותר.
כמו כן, גברים מבלים בממוצע 13 דקות ביום בשגרת הטיפוח שלהם, כאשר גברים צעירים מבלים יותר זמן. בקטגוריית טיפוח פנים, ניקוי הוא המוקד העיקרי (70%). ובאשר להרגלי הקנייה הגבריים, 52% רוכשים לבד, 29% עם בת/בן זוג ו-14% מישהו אחר רוכש עבורם.
אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, על הבחירה בדני אבדיה: “אנו גאים להכריז על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם כוכב ה -NBA הישראלי דני אבדיה. הבחירה בו לייצג את לוריאל מן אקספרט אינה רק בחירה בשחקן כדורסל מוכשר, אלא באדם, אייקון וספורטאי מוערך שמעורר השראה ומהדהד את הערכים שאנו מייצגים: מצויינות, איכות וביטחון עצמי".
דני אבדיה אמר על הבחירה בו וההכרזה: "אני גאה לשתף פעולה בקמפיין של לוריאל מן אקספרט ולהוביל את הפעילות שלו בישראל. החיבור למותג היה טבעי מהרגע הראשון, התחבר לאורח החיים שלי ולערכים שקרובים לליבי כאדם וכספורטאי. זו זכות גדולה עבורי לקחת חלק במהלך שמביא איתו מסר של מודעות עצמית, מקצוענות וחדשנות”.
דני אבדיה (24), נחשב לאחד הספורטאים המצליחים והאהובים בעולם, ומהכשרונות הבולטים שיצאו מישראל. הוא פרץ לתודעה כשחקן מוביל במכבי תל אביב וזכה עמה באליפויות. בשנת 2020 עשה היסטוריה כשהפך לישראלי הראשון שנבחר בסיבוב הראשון של דראפט ה-NBA – במקום ה-9 הכללי על ידי וושינגטון ויזארדס.
מאז, הוא התבסס כשחקן חמישייה בליגה הטובה בעולם, והציג שיפור מתמיד ביכולותיו, תוך שהוא מצטיין במשחק הגנתי, מוסר יוצא דופן ובעל יכולת משחק מגוונת בשני צידי המגרש. בעונה האחרונה רשם את עונת השיא שלו ב-NBA עם ממוצעים דו-ספרתיים ונבחר על ידי רבים לאחד השחקנים המשתפרים של העונה. בנוסף, אבדיה הוא כוכב נבחרת ישראל בכדורסל, אייקון תרבות בינלאומי וידוע כפאשניסט בעל חוש אופנה מחודד.
L’Oréal Men Expert (לוריאל מן אקספרט) מותג טיפוח הפנים לגבר מס' 1 בעולם, פועל כיום ב-52 מדינות וידוע בפורמולות מתקדמות שפותחו במיוחד לצרכים הגבריים. סדרת HYDRA ENERGETIC, שתעמוד בלב הקמפיין, מיועדת לגברים בגילאי 25–45 וכוללת קרם לחות נגד סימני עייפות, סרום עם 10% ויטמין C, סבון פנים וקרם לחות עם הגנה SPF15 – כולם מועשרים בתמצית גוארנה המספקת אנרגייה לעור ונלחמת בסימני עייפות.
- את מוצרי L’Oréal Men Expert ניתן להשיג ברשת ובאתר סופר פארם