GOLBARY משיק קמפיין חג מסקרן עם אילנית לוי ונבחרת משפיעניות מובילות לקראת ראש השנה וחגי תשרי
לפרזנטורית של בית האופנה GOLBARY מצטרפות נבחרת שגרירות של גולברי חדשה: מנחת הטלוויזיה ירדן הראל, השופטת מ'רוקדים עם כוכבים' לאה ינאי ויוצרת התוכן המובילה ליבילנד
בית האופנה GOLBARY מפתיע בקמפיין חדש ומסקרן לרגל השקת קולקציית חג לראש השנה וחגי תשרי, ומגייס נבחרת משפיעניות מהבולטות והמובילות בישראל.
לצד הפרזנטורית אילנית לוי, שתמשיך להוביל את קמפיין סתיו – חורף 2026, בהשקעה של 1 מיליון ₪, מצטרפות מובילות דעת קהל, כל אחת בתחומה: מנחת הטלוויזיה היזמית ויוצרת התוכן ירדן הראל, השופטת מ'רוקדים עם כוכבים' לאה ינאי ויוצרת התוכן המובילה ליבילנד.
הקמפיין עם הפרזנטורית אילנית לוי ונבחרת השגירות של גולברי יעלה בשבוע הקרוב בכל הפלטפורמות הדיגיטליות של המותג, פרסום בסושיאל, בנקודות המכירה ובנכסים הדיגיטליים של השגרירות. הקמפיין לקראת ראש השנה מספר את סיפורה של כל שגרירה ועל הכניסה שלה לשנה החדשה. במסגרת זו יחשוף לראשונה את קולקציית החגים החדשה עם מגוון רחב של פריטים בגווני הלבן והשמנת: שמלות, חצאיות, חליפות, ג'קטים, אוברולים ועוד.
ירדן הראל היא מנחת טלוויזיה, יזמית ויוצרת תוכן, מנחה את תוכנית התיירות "הכי בעולם", נחשבת לדמות מרכזית בעולם התקשורת והלייף סטייל בישראל: משתתפת בהגשה היומית של תוכנית הבוקר "פותחים יום". פעילה ברשתות החברתיות ומשתפת בעיקר את מה שהיא: אשת תקשורת מובילה, אמא ויוצרת תוכן.
השופטת מרוקדים עם כוכבים לאה ינאי, נחשבת לרקדנית בכירה ורבת הישגים: כיכבה כסולנית ראשית בלהקת הבלט הישראלי ובהמשך פתחה קריירה בינלאומית. בשנת 2024 נכנסה לעולם הבידור ושימשה כשופטת בתוכנית רוקדים עם כוכבים, לצד אנה ארונוב, דוד דביר ואלי מזרחי. ינאי נחשבת כיום למובילת דעת קל מובילה.
ליבילנד נחשבת לאחת מיוצרות התוכן הבולטות והמשפיעות ברשתות החברתיות, במיוחד במגזר הדתי. אם לשישה ילדים, שהצליחה להפוך את עצמה לאימפריית רשת של אישה אחת.
באמצעות חשיפה אישית ואותנטית, היא הפכה למקור השראה לנשים רבות בישראל – דתיות וחילוניות כאחת. מעבר לעשייה הדיגיטלית, ליבילנד מרצה על העצמה נשית ומלווה נשים במקלטים, בדרכן לצאת ממעגל האלימות ולבנות חיים חדשים.